Aktualności
Magiczna Narnia ożyła w szkolnej klasie
Jak sprawić, by uczeń poczuł magię książki? Co zrobić, by omawianie lektury nie było tylko nudną lekcją? Stworzyć świat, o którym się czytało! Budowanie niezwykłych miejsc, nie tylko rozwija wyobraźnię i zdolności manualne dzieci, ale też pozwala im głębiej wejść w fabułę i zrozumieć bohaterów.
Podczas lekcji języka polskiego czwartoklasiści z zapałem i ogromnym zaangażowaniem pracowali nad stworzeniem swoich własnych wizji Narnii, czyli krainy znanej z cyklu powieści C.S. Lewisa. Każda grupa uczniów zaprojektowała makietę przedstawiającą wybrany fragment magicznego świata: były tam zasypane śniegiem lasy, zamek Białej Czarownicy, a także latarnia, przy której Łucja po raz pierwszy spotkała fauna Tumnusa. Dzieci wykorzystywały różnorodne materiały – od papieru, przez tkaniny, aż po naturalne elementy jak gałązki, a także dostępne w szkole długopisy 3D. Dzięki współpracy, pomysłowości i kreatywności, w klasie zapanowała prawdziwie baśniowa atmosfera.
Makiety odzwierciedlały unikalną wizję oraz sposób postrzegania Narnii przez młodych twórców. Takie lekcje uświadamiają, że każdy z nas czytając, może zobaczyć ten sam świat w zupełnie inny sposób.
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE
CLICK_TO_ENLARGE