Interaktywna podłoga na języku angielskim
Technologia odgrywa coraz większą rolę w edukacji, wspierając nauczycieli w przekazywaniu wiedzy w sposób ciekawy i angażujący uczniów. Na jednej z ostatnich lekcji języka angielskiego w klasie 3 nauczycielka Pani Martyna Długosz przygotowała zajęcia, w których interaktywna podłoga odegrała kluczową rolę.
„Kajko i Kokosz” w leporello, czyli projekt czwartoklasistów
Twórcze projekty szkolne to doskonały sposób, by łączyć naukę z zabawą. Właśnie taki cel przyświecał uczniom klasy 4, którzy w ramach pracy nad lekturą obowiązkową „Kajko i Kokosz” Janusza Christy stworzyli własne leporello – harmonijkowe książeczki, pełne ilustracji i tekstów. Projekt ten nie tylko pozwolił na powtórzenie treści lektury, ale również rozwijał wyobraźnię, zdolności plastyczne i umiejętność opowiadania.
Kampania „Klikam z głową. #KeepCRTL”
Internet to źródło zabawy i wiedzy oraz narzędzie komunikacji. Należy jednak wiedzieć, jak z niego bezpiecznie korzystać i jak zadbać o prywatność w sieci.
Szkolny konkurs gry planszowej „Miś Wojtek” 2025
„Miś Wojtek” to edukacyjna gra planszowa dla 2–5 graczy, która odwołuje się do realiów II wojny światowej. Ukazuje ona dzieje Polaków wywiezionych z terenów okupowanych przez Związek Sowiecki i ich długą wędrówkę z Rosji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy aż do Szkocji.
Wycieczka klasy 6 do parku trampolin
W piątek, 17 stycznia, uczniowie klasy 6 wraz z wychowawczynią Panią Martyną Długosz udali się na wycieczkę integracyjną. Była to wyjątkowa okazja, aby wzmocnić więzi między uczniami, spędzić aktywnie czas i zrelaksować się poza szkolnymi murami.