Aktualności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej:
http://spwbabietach.pl


Status pod względem zgodności

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie oświadczenia w sprawie dostępności

Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-02-20.

Data publikacji strony internetowej:  2015-05-18

Metoda przygotowania oświadczenia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez dyrektora szkoły.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Grażyna Taborek. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 55 278 83 90. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:

https://www.rpo.gov.pl/

Dane teleadresowe podmiotu publicznego:

14-240 Susz, Babięty Wielkie 31
Tel.: 55 278 83 90
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Strona internetowa:
www.spwbabietach.pl

Skróty klawiszowe:

BRAK

Dostępność architektoniczna:

Szkoła nie jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Budynek nie posiada podjazdu, wind, ani toalet dostosowanych na potrzeby osób niepełnosprawnych.


Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.

 

Harmonogram konsultacji

Harmonogram dostępności nauczycieli

od 03.03.2025 r.

l. p.

Nazwisko i imię

Dzień tygodnia

Godziny konsultacji

Numer sali/ gabinet

  1. 1.

Taborek Grażyna

wtorek

10.00 – 11.00

Gabinet dyrektora

  1. 2.

Bębenek Zbigniew

piątek

12.35 – 13.35

Sala nr 11

  1. 3.

Czarnecka Alina

środa

7.55 – 8.55

Sala gimnastyczna

  1. 4.

Długosz Martyna

poniedziałek

12.35 -13.35

Sala nr 12

  1. 5.

Downer Alina

środa

7.30 – 8.00

Gabinet logopedy

  1. 6.

Jarzembowska Marzena

poniedziałek

12.35 – 13.35

Sala nr 15

  1. 7.

Kępczyńska Barbara

poniedziałek

12.35 – 13.05

Sala nr 12

  1. 8.

Klimaszewska – Koleśnik Izabela

poniedziałek

12.45 – 13.45

sala nr 22

  1. 9.

Klimek Aleksandra

piątek

12.35 – 13.35

Sala nr 10

  1. 10.

Miąskowska Magdalena

piątek

10.50 – 11.50

Sala gimnastyczna

  1. 11.

Napierski Patryk

poniedziałek

14.25-15.25

Sala gimnastyczna

  1. 12.

Piotrowski Ryszard

poniedziałek

15.20 – 15.50

Sala nr 10

  1. 13.

Podemska Karolina

wtorek

10.00 – 11.00

Gabinet pedagoga

  1. 14.

Posacka Klaudia

środa

 

12.35 – 13.35

Sala nr 14

  1. 15.

Stopkowska Monika

środa

14.25 – 15.25

Sala nr 1

  1. 16.

Wolf-Marszałkiewicz Joanna

środa

15.20 – 15.50

Sala nr 11

  1. 17.

Wulnikowska Justyna

piątek

12.45 – 13.45

Sala nr 15

  1. 18.

Wyrzykowska Ewa

czwartek

chce środę

13.30 – 14.30

Sala nr 10

  1. 19.

Zbrzeska Wioletta

piątek

10.10 – 11.10

Sala nr 6